Pages

25 Julai 2007

Kembalilah Kepada Fitrah Diri


13 ulasan:

  1. kehekehekhe...

    lukisan pa tuh :P

    BalasPadam
  2. Ini abstrak namanya...hanya org seni saja bisa memahami apa yg tercoret di sini...hehe.

    sunan, aku jawab bagi pihak dihah.. ;)

    BalasPadam
  3. pulanglah ke jln yg benar..=)

    rindu akak...=)

    BalasPadam
  4. wah! dalam maksud lukisan tu:)

    BalasPadam
  5. ~sunan_jati,

    lukisan alam terbentang....entah....dok kerja..serabut kejap...lukis aje di ruangan "paint"..he he.

    ~tintahati~,
    hanya org seni aje paham...
    he he he

    ~nisa~,
    RIndu awak juga...akak sibuk sgt2...ym tak online selalu...insyaallah ada aral, kita chat lg..

    ~13may~,
    waaa..memang dalam maksud lukisan ni.....

    "Salam Perpaduan"

    BalasPadam
  6. heheheh... hanya rg buta seni jer jwb mcm aku...

    ~tinta aku jawab bagi pihak dihah~

    BalasPadam
  7. salam...

    salam zairah...

    lukisan apa tu...
    lukisan ni nampak mcm memberi banyak makna.... apa maksud tulisan yang secantik itu.?

    BalasPadam
  8. ~Sunan Jati,

    Terima kasih.Saya bermain sahaja dengan lukisan itu. Mungkin ia menjelmakan perasaan luar biasa. Kalau di paparkan, siapa lah nak beli lukisantu... tak ada harga pun!

    ~Nisa,
    Kenapa adik ni stress yer?jgn ar..stress2..senyum sokmo deh!

    ~faridmw,
    Salam ziarah juga.....lukisan ni...he he he...tiada maksud...hanya jauhari manikam kalbu.

    ~sunanjati,

    salam hujung minggu ya...

    BalasPadam
  9. my life so stress...dont worry i still can smile...(",)..
    senyum di waktu susah tanda ketabahan.itulah senyuman sedekah(teringat lagu nasyid).tq kak=)

    BalasPadam
  10. hapdet pls

    hapdet tu apo?

    ha ha ha ha...ko ni...buat saya gelak sahaja..

    permintaan ni, hapdet tu apo?

    BalasPadam