Pages

24 April 2008

Attn to : marDIHAH

Terima kasih untuk Normz, jasa baik membantu menggodek laman LHDN...dan sehingga 'memberjayakan' diri ini untuk lebih maju ke arah e-filling. Nak tergelak pun ada, rupanya senang sahaja buat e-filling ni.

So, peringatan untuk semua, jangan lupa e-filling kan cukai anda!

Saya tiada idea untuk berbicara panjang kali ini. Penat dan banyak fikir...Risau dan macam MAGIC sahaja. Biar sahaja saya tahu apa magicnya yang berlaku.
Cuma terperasan tentang diri yang :

1) Selalu tidur awal
2) Tak buat filling untuk setiap resit belanja.
3) Lupa update perbelanjaan harian. Isk...
4) Selalu tersenyum sorang-sorang
5) Jadi peneman Ila yang selalu takut bila nak tidur.." Kak..orang takutlah...nak tidur sebelah.."kesian betul Ila....
6) Aik?

5 ulasan:

  1. salam kehidupan,

    perubahan pada diri....biasalah tu tahun baru. usia pun dah bertambah.

    BalasPadam
  2. Salams
    Mash'Allah you have a very good website, Please visit and link to http://www.haqislam.org.
    Jazakallah
    Wasalam

    BalasPadam
  3. Salam Mardihah,
    Antara perkara2 yg disenaraikan, yg berkenaan senyum itu patutlah diteruskan.

    Kalau ikhlas, dpt pahala... :)

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama25/4/08 10:11

    hihihi..suke senyum sorng rupenye budk nih..haii..selalu klu senyum sorng nih di kaitkn ngn penyakit hati..adakah hati berbunga indah?

    BalasPadam
  5. salam.. setiap mnusia akan berubah mengikut keadaan...
    orang yang memajukan dirinya dari hari kelmarin tu kan adalah lebih baik.... maksudnya.. mungkin itu adalah satu perubahan yang leh mamjukan diri...

    BalasPadam