Pages

24 Oktober 2008

24 Oktober 2008

Dia sederhana,
Terpancar ikhlas permintaannya,
Wajah mendung bersahaja,
Lirik mata nakal mengusir jiwa.

Moga hari ini,
Dia senyum gembira,
Murah rezeki dan sentiasa bahagia,
Iringan doa; moga Tawakal, Doa, Zikir sentiasa membara.

'Selamat Hari Lahir ya!'

13 ulasan:

  1. Siapakah dia? teman istimewa kah? :D

    BalasPadam
  2. ups..eh tidak lah...sekadar bait puisi dari mardihah untuk teman sahaja...:)

    BalasPadam
  3. teman tapi mesra ke? :P

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama24/10/08 17:32

    hmmm...entri ini barangkali penulisan terbaru ke?

    - Puan Siti -

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama24/10/08 18:40

    salam. Mempelawa anda untuk vote di www.musicforum2007.blogspot.com. TQ.

    -aria.

    BalasPadam
  6. salam.. nak ucap jga la kat sapa2 yg menyambt hari lhirnya..selamt hari lhir.... hehheheh.. siapakah yg dimaksudkn oleh mardihah.. heheheh.. takkan kata2 itu tanpa ada seseorang yg dijadikan modelnya(lbih2 pula aku ni).. heheheh..

    BalasPadam
  7. salam... kata2 tu menunjukkan dia seorang yang istimewa.. selamat hari lahir bt sidia...

    BalasPadam
  8. wah,
    yang indah-indah ni pastinya kepada orang indah juga kan?!
    hehe :)

    BalasPadam
  9. Selamat hari lahir untuk si dia..

    semoga si dia mengerti..

    BalasPadam
  10. hi adek mar itteww..

    BalasPadam
  11. salam semua..

    terima kasih.

    BalasPadam
  12. Salam..
    serderhana ikhlas bila berbicara
    wajah redup sesedap mata
    lirikan mata terkesuma
    dia gembira kau bahagia
    tentu teman istimewa

    p/s: moga bahagia

    BalasPadam
  13. indah kata bersulam doa,
    semoga dirinya diberkati bersama,
    iringan kasih menjadi tanda
    moga dia mengerti seadanya.

    Wahhh...pandainya Dihah berpantun...ehh..jgn silap faham semua...ditujukan untuk kawan kepada kawan Dihah....:)

    BalasPadam