Pages

21 Oktober 2008

Mahu atau tidak mahu..

Saya membakar roti. Desit saya mahu mengundang Aya dan Eli.

" Mahu roti bakar...?" saya pelawa perlahan.

" Tak mahu......" serentak mereka menjawab. Saya membancuh milo dan kemudian mula membakar dengan toaster.

" Betul ni tak mahu?" saya bertanya lagi.

" Betul...." mereka angguk

" Kalau mahu katakan mahu....jangan sampai ku tertunggu-tunggu..."

Saya tersenyum simpul..


6 ulasan:

  1. salam bertandang..

    mahu katakan mahu
    jangan sampai ku tertunggu-tunggu
    nak kata mahu tapi malu
    janganlah kau buat tak tahu
    aku memang dah lama tunggu
    tunggu kau yang mula dulu
    tapi kau buat tak tahu
    kalau cam tu aku pegi dulu..

    BalasPadam
  2. salam.. mesti sedap tu.. taknak ajak sekali ka? hehehehe... senyum selalu walaupun tersimpul2.. hehehe

    BalasPadam
  3. wahh naz ilyn punya pantun best! hehe...roti bakar kaya satu! ;D

    BalasPadam
  4. mak su - nak ke..meh sini..hehe..

    pa'chik - pun meh sini, dihah ada banyak roti....sapu jem strawberry..

    naz ilyn - jangan pergi dulu,
    usah buat ku merayu-rayu,
    bila ku mulakan dulu..
    ahh...terasa malu..
    :)

    faridmw - memang sedap, lagi-lagi roti bakar yang masih panas...cicah dengan air milo...

    tintahati - wahh..nak jugak...ramai pelanggan dihah ya...boleh buka kedai roti bakar ni..

    BalasPadam